Fuck this shit!

Väldigt dålig uppdatering på mig igår.
Jag fotade IT2 och IT3 när de spelade ölbrännboll i parken.
Det började regna så IT2 + någon IT3:a gick hem till oss.
Klockan halv tio stack alla till Harry's förutom Frida, Martin och Kalle.
Så där satt vi och kollade i skolkatalogen och snackade lite till nästan tolv på natten ^.-
Riktigt trevligt faktiskt :)

Idag då, jo jag har sjukt ont i halsen! Eller nja ont har jag inte, men jag är hes!
Vi har kollat på redovisingar på första lektionen, och matten var på sätt och vis inställd! Så här sitter man, väntar på att matsalen ska öppna (kl 10.30) så man får äta någon gång. Sen har vi fysik, triiist! Sedan är det engelska, då ska min grupp i svenskan redovisa. Hoppas verkligen att en viss person kommer dit!
Sen är det låååång rast innan individuella börjar, ska se vad vi ska göra och fråga fall jag får gå hem  för att vila halsen så jag blir helt frisk!

Blir väl mer uppdatering efter skolan troligtvis, då kommer även bilder från igår att kika fram här. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback