Gotta find you!

Efter skolan idag var det fika med Bella! :)
Vi träffade på Edwin och Lönn, så vi gick med dom.
Bella skulle hem, Lönn åkte straxt där på hem också.
Jag och Edwin tog en sväng förbi inferno där han spelade lite för mig :)
Riktigt duktig är han! :D Vill också kunna (a)
Passade på att ta lite kort också :) Här är två av resultaten.. Vad tycks? :)

 
 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Gick till ica nyss för att handla lite med min kära syster.
Vi tävlade om vem som skulle få betala först, Cissi stod bakom en tant som hade hur mycket som helt i sin vagn medans jag stod bakom en massa människor som knappt hade någonting, och vem vann då? :O Haha behöver man ens gissa! ;) Jag såklart! :D
Nej men idag ska jag lägga mig tidigt :) Imorgon är en helt ny dag vettni ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback