See ya!

Jah, idag har man hunnit med massa nyttiga saker :D
Det mesta hände på banken, jag fixade mitt kort, + internetbank och telefonbank, min syster fixade dosa och telefonbank.. Sedan aktiverade vi mitt kort, samtidigt som vi lämnade lite papper till Gunilla som min kära far ska skriva på. Sen då.. Jo då gick vi och köpte mjukglass och satte oss i Stadsparken en stund :)
Sedan gick vi och pratade med Bertil, och inom sinom tid så kommer ett tele objektiv ägas av MIG! :D Wohooo, ska gå tillbaka nästa vecka och se fall det har kommit in i butiken, och om det har det ska jag nog köpa det (a) Jippii!

Nej men, nu ska jag väl byta om och packa det sista, sen tar jag och syrran cyklarna ut till mormor och morfar där vi sover till på onsdag. Jag finns på mobilen om det är något!

*smack*


Kommentarer
Postat av: Hampus

Nice, nice, köp en åt mig med;)

2009-06-30 @ 13:04:41
Postat av: Hampus

Re: kommentar

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Jo men kändes inte allt för säkert att ha med sig kameran där:O

2009-06-30 @ 13:08:18
URL: http://priceoflove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback