Var fri som en fågel

Jah, denna dag har varit sjukt trist, fick ett ryck och gjorde scones i mårse som ni säkert såg! Men annars har det inte hänt så mycket!
Men denna kväll var riktigt skoj! Jag och Fredrik cyklade som satan ner till djulö för att bada! :D Visst var det lite kyligt, men efter några minuter var det hur skönt som helst (a)
Sedan skulle jag se hur mitt minne var på valborg så jag skulle hitta hem till Fredrik helt själv xD Och jag hittade, wohoooo! (Alltså, mamma skjutsade hem honom på valborg så han skulle slippa gå ^^ ) Men iallafall här kommer lite bilder! :)

 
 
 
 
 
Avslutar med denna bild på Fredrik som trodde att han kunde lura mig ;)

Iallafall, hoppas alla haft en fin kväll :) För det ha jag! :D
Och imorgon är det midsommar, vad ska alla göra då? :)

Kommentarer
Postat av: Hampus

Fest:P

2009-06-19 @ 00:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback