morron morron.

Då har man nästan precis vaknat. Eller ah, jag har varit uppe en liten stund då men vem bryr sig ?
Som sagt så firade jag jul ute hos mormor och morfar igår. Det blev julbord IGEN och paketöppning IGEN! Men det är mys, fick massa fina saker! :)
Kom hem vid halv nio ungefär, då jag gick ut och träffade Aryan och Bella vid söder :) Vi gick ner på stan och hyrde en skräckis, usch usch usch, inte bra alltså! Förstår mig inte på VARFÖR vi tittar på sånt när ingen av oss tycker om det xD Men men, det var skoj iallafall :D

Idag dårå, så ska jag träffa flickorna igen :D Undrar vad vi hittar på, det är ju sjukt fint väder ute så kanske en promenad :D
Fast nja det funkar ju inte :\ Bella går ju på kryckor! Vi får göra någonting mer lugnt x)
Men nu ska jag duscha iallafall, ska nog ta en promenad överhuvetaget idag så man får bort lite av all julmat och allt julgodis! ;S Seriöst julen gör en tjockare :O Grrrr!


/ sara dahlfors

Kommentarer
Postat av: ERIK

okejokej :P

2008-12-27 @ 13:32:29
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback