Borta bra men hemma bäst!

Fick skit roliga nyheter nu på morgonen :D
Så måste börja packa till en utomlands semester på två veckor! :D
Sista minuten resa vettni! 
Iiih, fiifan va kul det ska bli! 
Jag åker om några timmar.
Så ah, vi ses om två veckor :) 
Ni får ha det så bra här hemma.
Kommer dö av saknad till mina vänner :O <3  





Mohahaha, hoppas ni blev rädda där ;)
Jag ska bara ut till min mormor och morfar och sola!
Mega skönt :D
Men det är nästan som en utomlands semester ;)
Ska sova där till imorgon.
Och gaah, kommer spricka när jag är där ute :O 
haha ^^
Jag nås på mobilen :)
Så hoppas du har mitt nummer.
Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: anna

haha, jag gick på den ;) xD

2008-07-14 @ 18:11:57
Postat av: bella

JAG VART LIVRÄDD :O BA DU FÅR INTE LÄMNA MIG NU!

JAG ÄLSKAR DIG<3 även fast du skrämde mig

2008-07-16 @ 21:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback