Denna helg.

Fredag:
Det blev en lyckad kväll :) Blev dissad, åkte hem tidigiare än vad jag kunde ha gjort men men. Det har ingen roll, det var skojiallafall.

Lördag:
Upp tidigt och iväg till lüttersta och bada ungefär hela dagen. Blev brunare :) Men det var hur jävla varmt i solen som helst så dog nästan. Senare på kvällen var det ut till .. det som jag kallar marmobyn men som inte alls är det xD iallafall till gunillas mammas stuga. Det blev grillning och massa bus med småungarna. Sedan skulle micke, min kusin, in till stan så jag följade med. Eller snål åkte med honom till duvesjön där det var fest. jag drack ingenting, umgicks bara och så badade jag också, okej hade ingen bikini men det finns sätt xD Och så var det lägereld med stjärnklar himmel. Läckert :) Massa mys <3 , Det var en super fin solnedgång också :)

Söndag, alltså idag:
Super hot dag, så var med aryan, åkte till djulö var fullt med folk där, åkte till duve sjön var en mass folk där också. badade där, träffade folk från går dagen, och så träffade jag edwin och linus också. :) Solen försvann och aryan skjutsade hem mig. Åt mat och nu sitter jag här hos mamma framför datan och hör när mor min snarkar i soffan framför någon film. Sitter och smsar med aryan också. Och jag är inte sur på dig gumman, är bara nere. Har varit ovanligt mycke nerre både igår och idag. Men jah, finns nog en anledning till det. Men har ingen aning om vad. Aja.. Haft en helt okej helg iallafall.

/ s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback