Helgen.

Helgen har varit helt okej.

Fredags.

Jo det blev en kväll med Bella, Linnea, Aryan och Edwin :)
Det var skoj, och vi har planerat upp lite planer ! 
Måste hända!! :D
Älskar er :* <3

Lördag.
Det blev ingenting under dagen, men grill med familjen Willmans (stavning?) på kvällen.
Det var massa gott :D
Och det blev till att gå in klockan ett på natten ^^
Massa mysigt framför brasan i grillen xD
Och så blev man väckt av en viss nellie klockan tre! :S
Tack du.. 

+ att jag fick ett roligt samtal av Bella under kvällen :)
hej, vad gör du? tihi, det lät skoj (a)
Sötnos, vi måste fixa blinkers på mina kryckor snart ;) 
haha, älskar dig <3

Söndag. (Idag!)
Ingenting hände förns klockan sex typ.
Drog ut med pojkarna i bilen och körde runt lite :)
Sen blev det hem till Jonas och jah, ta det lugnt.
Fick skjuts av Hampus hem. Tack! :)

Sen kom Aryan och Pernilla hem till mig en stund.
Stackars Pernilla, hoppas du blir bra snart ^^

Sen på kvällen har det blivit lite foton, men ingenting jag tänker lägga ut än så länge.
Bara när det passar.

Iallafall, tack för en trevlig helg, och speciellt idag :)
Blev glad ett tag där! :D

Men denna kväll, sen typ nio? så har jag varit depp.
Har ingen aning varför.
Kan vara alla dessa tankar som jag bara blir förvirrad av.

Men men ska väl lägga mig nu.
Trött typ.
Så godnatt gott folk! <3

Kommentarer
Postat av: Pernilla

hehe jag blir nog bra snart :D

2008-07-14 @ 00:06:35
Postat av: bella

jaah alla planer bara MÅSTEMÅSTEMÅSTE bli av! :D iiih,

haha jaah samtalet! >.< snacka om timeing! jag höll på att dö av skratt x'D

ÄLSKAR DIG SÅ OTROLIGT MKT, DU ÄR SÖTAST<3

2008-07-14 @ 06:24:02
Postat av: bella

höll på att glömma! blinkers! helt klart.

jag kan kolla efter några nu när jag åker till skåne, kanske finns roliga färger o allt. lr vill du ha orginal? ^^ hum.. vi får se vad som blir bra :P hahahah det kan ju liksom behövas! ;D <3 älskar dig!

2008-07-14 @ 06:25:31
Postat av: bella^^

okej, tänkte lite till. det inte bara "kan liksom behövas" DET BEHÖVS,UTAN TVEKAN! x'D hahaha <3(a) ihii

2008-07-14 @ 06:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback