Kväll med flickorna!

Igår kväll träffades jag, aryan, bella och linnea :D
Vi skulle äta på rhodos, men det var stängt så det blev olympos :)
Maten var en massa god, och vi skrattade en hel del!
Vi kom på att vi kunde gå på bio efter maten, så vi gick till biografen och ställde oss i kö.
Och skapligt va jag blev irriterad.
Det var två tjejer som glode as mycke på min fot.
Men hallå, jag är ormbiten, inte så konstigt att jag har en svullen fot!
Iallafall, bella hade en penna, så då gick vi och skrev ORMBITEN! på min fot.
Det blev riktigt snyggt ;)

Iallafall, vi ångrade oss, så det blev ingen bio.
Vi började gå hemåt i regnet iallafall.
Och sen skulle vi till vindskyddet av någon anledning.
Det var pga någon text iallafall.

Det var as kul,
hittade ett larm där ^^
och jag hittade tre spänn! :D
Det blev en hel del skratt där ockås ^^
och planer planer ;)

"oskar, kom och hämta skatten oskar!"  xD
hiihi..

Tack för en riktigt mysig kväll iallafall tjejer :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback