myyyys igår kväll :)

Som sagt jag och Erica planerade kvällsdopp igår kväll. Och det blev det allt :D Kom en massa fint folk :) Och det var super varmt och skönt i vattnet :D Skulle kunna ligga i as länge, men det gjorde jag inte, alla ville ju inte bada så länge tyvärr. :O men men, det var en massa myyyys och det blev skojsiga bilder och lite brottning i gräset ^^ det måste bli igen, kanske på fredag vafan, fast då blir det mycke mindre folk, men vafan jag ska bada då! förhoppningsvis! :D sååå, puss på den :* 

men iallafall idag ska jag nog träffa mattias när han ringer. :) men ska träffa några andra först och snacka lite. Men kommer förmodligen vara ute hela dagen tror jag. så ah. blir nog lite bloggande ikväll om vad osm hänt :) 

/ s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback