I realized something...

Det blev en super kväll igår med flickorna! :D
Det blev inge film, men tv-tittande :D
+ att vi har kommit på en massa saker som vi ska göra innan vi börjar tvåan.
haha listan blev ganksa så lång xD Men det kommer bli sjukt kul! : D

Föresten, inatt drömde jag om att jag blev ormbiten igen :O
Och jag var helt lugn, min fot var biff såklart, och jag vettifan, jag åkte aldrig till sjukhuset, jag hoppade bara runt där, vart jag nu än var :S Jag tror vi var på semester eller någe? Minns inte riktigt. Men ah, min fot var helt cp iallafall, lika så drömmen! ^^

Dagen kommer bli tråkig, för jag måste plugga en massa.
Usch usch usch... Men det måste ju göras..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback