give me a reason

Oh my, på två dagar har jag ringt för 81 kr på min mobil! Det är absolut inte bra.! Så jag kommer inte kunna smsa eller ringa någon som inte har comviq bara så ni vet varför jag inte svarar....

Idag var första skoldagen efter höstlovet, jag trodde jag skulle vara helt slut, men jag har varit pigg hela dagen faktiskt :O Sista lektionen var slapp, läraren hade åkt hem så vi hade bara fått en liten uppgift som var ganska så skoj x)
Och nu ska jag bara leta rätt på några svar till några frågor i samhällskunskapen och så är jag klar med den läxan som är till imorgon och sen blir det träning ikväll också :D

åh åh åh, data prov idag :S Och jag visste inte ens om det! :O Puuh, dom två första uppgifterna var rätt så lätta, men vafan sista, vadå hjärnsläpp! :O Det gick verkligen sämst på den!
Och på tal om prov, imorgon kommer vi få tillbaka samhällskunskapsprovet, undrar hur det gick!?? :S


Dagens bästa:
Om mannens hjärna är för liten
- låt kvinnorna ta över hela skiten
Ur Aristofanes; Kvinnorna i folkförsamlingen


Kommentarer
Postat av: erica

"Idag var första skoldagen efter sommarlovet"?



Läs meningen några gånger så kanske du inser felet ;)

2008-11-03 @ 19:13:35
URL: http://minitalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback