what's your name?

Ska försöka attkortfatta denna dag tror jag.
Hela dagen har jag varit i Tuna Park som ligger i Eskilstuna för alla som inte visste det.
Jag köpte;
- toffsar
- en t-shirt
- tre par trosor
- två par skor (hade beslutsångest så köpte båda)

Åkte hem till far min och firade honom på Farsdag som är idag.
Han fick en röd slips och en sten, okej en sten tänker alla då? Men jah han fick en STEN...
Och slipsen har är en ganska rolig historia bakom sig, eftersom att pappa under hela dagen har letat efter en röd slips, och jag har fått panik varje gång han har tittat på en, så jag har varit jätte taskig och sagt att dom slipsar han har tittat på har varit jätte fula osv. Fy på mig! ^.-
Nu sitter jag hemma, och vet ni vad :O Mamma kommer hem snart med färg,. så jag ska färga håret denna kväll, det blir hela håret i en färg, någon nyans av brun som kommer bli skit mörk! Men jag ska faktiskt färga ljusa slingor i det, men det blir en annan dag, för idag blir för sent...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback