you don't have to explain

Nu är man hemma hos sin mor igen då.
Har varit i örebro och letat julklappar idag. Hittade lite till våran mor, ;)
och så köpte jag ett vitt linne som jag har varit i behov av.
Det jag har håller på att gå sönder nämligen! :S

I fredags träffade jag Juha en stund på kvällen, vi pratade lite, sedan följde jag honom till sin brors fest. Och ah, sen gick jag hem.
Jag träffade honom igen i lördags fast på dagen.. Då var han lite bakis ;) Så jag försökte pigga upp honom men jag lyckades inte så bra, eller jo ibland (a)
Senare på kvällen blev det fest hos en Anna. Det var helt okej, men det kunde ha varit bättre. Men det kan det ju alltid ;D

Nu är jag trött, och jag vill inte ha skola imrogon :( Jag kommer typ dö av trötthet :O
Och på onsdag kommer Aryan hem! :D :D :D Iiihiiii, saknat henne något enormt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback