Pasta Carbonara

Igår var jag för trött för att göra någonting!
Jag fick gå ut, men jag ville inte ens det :O Snacka om att denna skolvecka har tagit kål på mig!



Istället blev det en myskväll med mamma framför tv:n med en tallrik Pasta Carbonare i knät! :D
Det var hur gott som helst (a)
Jag somnade för övrigt i soffan, och fick faktiskt och la mig klockan elva ungefär.

Vaknade 10 idag, men gick upp klockan 11 eller någe sånt. Sen dess har jag itne gjort någonting! Jag och min systr ska iallafall ut till mormor och morfar för att bjuda dom på mat och sedan sova över där :D
Det kommer också bli lite höstbilder som ska vara till en av våra julklappar ;)

Men nu ska jag fixa iordning mig + packa det jag behöver..
Sen blir det väl lite pluggande idag också.. Aja .
Kommer hem imorgon :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback