smile, it's an order!

uh ih uh ah ah oops ey walla walla bang bang

Well well, denna dag har varit en ganska så bra dag! :D
Skolan blev skoj i slutet då Sara och jag var hut trötta som helst på den evighets lång rasten innan IND....
Efter skolan fick jag cykla ända bort till gammla willy:s, eftersom posten ligger är borta och jag skulle på jobbintervju och det blev SUPER! :D Får inte så jätte mycke i lön och jag kommer inte jobba så otroligt mycket, men vadå, lite extra pengar och MOTION skadar aldrig! :D Haha det blir mycket spring i trappor ;) Eller det hoppas jag på iallafall :)  
Men men, nu väntar jag bara på ett samtal eller sms från Erica och då ska jag ner till cykeln och cykla till ishallen för att kolla på hockey med den sötnosen! <':

I övrigt fick jag tillbaka en svenska uppgift idag som jag helt hade glömt bort att jag lämnat in x) Och det gick bra på den! :D Är nöjd!!! :)
Och sen så var jag och min syster uppe på vinden för en stund sedan för att leta efter en bild då hon, jag och Lillis gjorde en teater med LillaKanin, StoraKanin och typ en larv eller någonting xD Haha kolla in på min systers blogg så får ni se en bild på hur snygga vi var! xD Grr, riktigt sexigt x)

Men ah, nu ska jag fixa lite, ha'de!
Eller vänta, på lördag ska jag städa dojon med Micke, har inte träffat honom på evigheter :O Får la hoppas på att det blir lite skoj iallafall (a)
Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: erica

sv: Hahah, Sara >.< Killen va 94:a. Kunde man inte tro med tanke på hans längd :O

2008-10-24 @ 16:10:05
URL: http://minitalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback