I want to be free.

Igår var jag då på fest hos Richard med Bella, Erica och Edwin. Sedan kände jag alla som var där också. Eller jag visste vilka alla var :) Riktigt skoj faktiskt.
Inget drickande för mig i övrigt, det blir någon annan gång framöver. Min "bakfylla" från förra gången har smält helt nu tror jag :)
Iallafall hade en jätte trevlig kväll igår med roliga diskutioner, arga lekar, lite gräddkrig för min del och typ massa snack :)
Hoppas på fler sådana kvällar de är riktigt mysiga ! :D

Idag dårå, sov ganska så länge, trött som stryk när jag vaknade och det är jag fortfarande! Så ska lägga mig efter detta inlägg tror jag nog...
Iallafall.. Hela dagen har jag suttit här framför denna jobbiga datan för att plugga. Det har gått ibland men har rent utav inte orkat plugga HELA tiden.. *morr* på mig.
Aja tror det är typ klart. Går nog upp tidigt imorgon för att fixa lite och kolla igenom och så.
Men nu ska ja krypa ner i min säng och hoppas på att jag får upp värmen i mina fötter och händer som i nuläget är ISKALLA! Puhhh!
Godnatt på er alla! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback