old school.

Jah då sitter man här i skolan och gör NADA.
Har snart haft en och en halv timmes lunch. ONÖDIGT!
Finns verkligen ingenting att göra här på rasterna.
MEN vi kom på att man faktiskt kan sitta vid datorerna ;)
Haha ;D Så det blir att sitta här den sista tidem på rasten som är ungefär 15 minuter.
Då har vi svenska.. >.< Usch det är TRIST! Vill slippa.. ^^
Men men. Ska börja dra mig bort till skåpen, hämta mina böcker osv och sedan gå till salen.
Det tar väl ungefär 5-10 minuter xD Pga att vi har hänglås :O usch ^^

I övrigt har jag fått Sara's skåp nykel. xD bara för att hon var SMART och låste in sina nyklar igår ;D
Så jag ska ha en av hennes nyklar ifall hon låser in dom igen ;) Smart vah? *himlar med ögonen*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback