Walk in the sun

Idag har det varit en ganska så bra dag iallafall :)
Har INGA läxor bara för att jag och Sara gjorde klart det i skolan idag ;D
Vi har även ett litet + i kanten i matten ;) Weeii, ibland lönar det sig att sitta kvar någon minut xD

Skönt med INGA läxor. Eller kan va skönt att ha det ibland. Då har man någonting att göra efter skolan.
Hmm jag måste va sjuk. Vill ha läxor för att kunna göra någe?
Mjo jag är konstig. Men har jag någon gång sagt att jag är normal eller? ^^

För en stund sen fick ett samtal som en speciell person hade velat tjuvlyssna på ;) 
Den personen är en dag äldre imorgon, och även ett år äldre :D 
Mwihihihi ^^ Får la se vad som händer ;)
Men jag ska sova nu tror jag. Är trött och har en aning ont i huvudet. :\
Hoppas det går över till imrogon :) Men ha'de till dess :D

Kommentarer
Postat av: du vet inte vem!!!

undra vem det kan vara? ;);) hahahah xD

2008-09-11 @ 20:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback