A land of frost

Jag säger då det, igår vända vädret helt och hållet! Från att ha varit en ganska så varm november månad så har det blivit minus grader, frost, hala gator osv. Men även fast det är så fruktansvärt kallt, så är det underbart fint! Igår var allt träckt av frost, och samtidigt låg solen på så att det glittrade något enormt! Hur vackert som helst var det, men tyvärr hade jag ingen kamera i närheten + att jag gick i skolan till det blev mörkt! :( Surt det där, och idag ser det inte ut att bli lika vackert som igår.. Frost finns men solen ligger bakom molnen än sålänge!

Hur som helst, det där va då lite info om vädret >.< Som ingen bryr sig om egentligen! Men sak samma, jag ska kila och fixa mig till skolan och sedan fixa lite te. Så tjingeling, ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback