Power walk!

Då har man varit duktig! :D
Har kört power walk i en timme med mor min.. Kändes skapligt i vaderna nästan hela tiden bra för att vi började med en låååång uppförsbake! Men det gick över, tillslut. :) 
Promenaden gick upp mot åsen ner igen för att gå djulö allén, sedan vägen mot backa och sedan upp för backen till åsen igen och sen hem :D 
Kom hem för kanske en halvtimme sedan, tog nästan direkt en kalldusch och åt nyss ett äpple.
Känner mig faktiskt riktigt pigg, fräsch och glad efter detta :D Så jag ska helt klart göra om det snart igen, men inte imorgon, då har jag ändå träning på kvällen.... Men kanske på torsdag? Mjo det skulle vara sjukt skönt :D men då kanske det inte blir världens power, men lite (a) .... Så om någon kanske vill göra mig sällskap och verkligen motionera så är det bara att höra av sig. :)


/ sara dahlfors

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, jag är på :D Kör ni äkta power-walk med stavar eller kör ni varianten utan?

Men säg bara när och var så kommer jag och kör med dig :D

2009-01-14 @ 17:03:10
URL: http://minitalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback