Sängen nästa!

Gjorde klart spanskan det första jag gjorde idag efter skolan.. Sedan blev det tv tittande.. Eller ah film tittade snarare, och jag glömde bort tiden så det blev ingen träning för mig denna kväll. Men men det blir kanske på onsdag... :)
Men nu ska jag sova, så jag orkar upp imorgon.. Har ingen sovmorgon som idag, så får verkligen dra mig upp ur sängen imorgon och verkligen hoppas på att det INTE snöar.. Det är något fruktansvärt att till skolan i snöstorm! Usch usch usch, man ser ut som något katten har släpat in när man kommer fram! och som grädden på moset så har jag märkt att mina skor läcker in :@ Grrr, inte mys alls!
Men nej, nu ska jag sova, godnatt på er alla :)




/ sara dahlfors

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Men sara, skorna läcker in för att du inte har sprayat eller smörjt dom med sånt där fett!

2009-01-20 @ 09:56:49
URL: http://ceciliadahlfors.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Haha, söt bild.

Fin design också! :)

2009-02-12 @ 14:24:23
URL: http://kithy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback