Do I know you?

Idag hade man en liten sovmorgon.. Och sedan började den låååånga otroligt tråkiga skoldagen som började med fysik! och fortsatte med massa andra ämnen ...  + en lång lunch där emellan.
Imorgon är det INGEN sovmorgon.. men vi slutar "en lektion" tidigare! wohoo, en lite kortare dag! :D (14.15)

Hmm vad har hänt idag då.. Jo jag har varit hos Bella, tittat på film och åt lite glass (fyy på mig! ^^) Men någon gång tycker jag att man borde få äta något sött (a)
Jag kom hem för ett tag sedan, åt riktig mat och nu sitter man här IGEN! Usch det har blivit en vana att slänga igång datan när man kommer hem, det är sjukt dåligt. Borde göra annat istället. Men VAD!?
men men, jag ska hitta på någe skoj, kanske kolla efter någon film? haha lat jag är ^^
Vad brukar du göra när du är rastlös?


/ sara dahlfors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback