A thousand miles

Godmorgon :) Idag har jag faktiskt vaknat riktigt skapligt :) Blev väckt lite innan halv sju, och sedan var jag pigg. Men ville sova lite till så tvingade mig kvar i sängen ^^ Så jag vaknade vid halv åtta pch bestämmde mig för att gå upp :) Har ätit frukost, det blev te och mackor med ost :) Mumsigt :D

Vad händer idag då? Vädret är sjukt fint, så ska ut till mormor och morfar för att steka lite när mamma kommer hem igen :) Sen ska jag träffa Patrik någon gång vid fyra tror jag, så om vädret sitter i då kanske det blir en promenad eller någe annat! :)

Föresten, jag är jätte sugen på att gå ut på en fotorunda någon dag :O Någon som är intresserad av det också? Isåfall kan vi väl göra sällskap? (a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback