Innan mörkret faller

Förlåt för dålig uppdatering igår.
Men som ni vet tog jag en fika med Bella på stan, sedan blev vi kvar där ett bra tag.
Edwin kom
Vi träffade Shorty
Alkisar började prata med oss
Vi började ta kort
Shorty gick iväg
Jag Bella och Edwin cyklade lite
Bella åkte hem
Jag och Edwin kollade på film, Taken (bäst för övrigt)
Filmen tog slut och Edwin åkte hem
Jag gick och la mig sedan var den dagen slut ^^

Och nu sitter jag här efter en ganska så långsam skoldag.
Solen har försvunnit bakom det stora molnet som jag inte alls tycker om.
Så vad händer idag då? Blir troligtvis plugg, film och dator.
Får ju inte gå ut pga av anledning. Så får snällt sitta hemma hela kvällen!
Den som vill får gärna komma hit och göra mig sällskap (a)
Det är bara att höra av dig! :)

Bilder från gårdagen:

 
Vi fikade på Coffée House.. Chai latte, mums (a) 
 
 
Men vad gör dom där för någe egentligen????


Och vad gör den där saken på taket :O

 
Jah här har ni en av Shortys foto idéer, som jag faktiskt tycker är ganska så tuff! :O :)
Lixom, om ni tänker bort det där... huset? så ser det ju faktiskt ut som Edwin står i Bellas händer :D Eller har jag helt fel?^^

Kommentarer
Postat av: bella

den dagen var myys! :D

haha ja det ser faktiskt ut som att edwin gör det :P

haha :D:D:D <33333

2009-05-08 @ 19:08:41
URL: http://isabellebjorkhage.blogg.se/
Postat av: Pernilla

jag såg taken idag :D as bra film!

2009-05-09 @ 00:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback