Behind the mask

Jah då har ännu en dag gått, och denna dag har jag inte orsakat några olyckor i alla fall ;) haha. Men idag har jag varit duktig och gjort en massa plugg som är till imorgon. Så nu återstår bara historian som jag ska passa på att göra så fort jag har tid!

Öhm, i övermorgon (torsdag) efter skolan bär det av till Dalarna för att hälsa på Patriks mamma för första gången! Om jag ska erkänna så är jag faktiskt lite nervös :O Fast jag tror jag oroar mig i onödan, men vem vet, hon kan ju faktiskt bitas ;) haha.

Nej mina ögon börjar bli svåra att hållas öppna, så jag ska ta ut linserna, borsta tänderna, byta om och sedan krypa ned i sängen för att sova. Så natti natti :)

Kommentarer
Postat av: madde

hehe du har inget att va nervös för .:P min mamma är jätte gullig hehe. klarar du av Patrik klarar du definitivt av henne :D

2009-10-20 @ 22:57:48
URL: http://madeleneskullman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback