Särna 22 till 25 oktober


Vi åkte hemifrån mig vid halv två på torsdagen och var framme i Särna vid klockan åtta på kvällen.

På fredagen blev det en liten utflykt till Fulufjället för att få se Sveriges högsta vattenfall.



Tyvärr såg man inte så mycket av det, pga att det var väldigt dimmigt den här dagen. Synd var väl det, men skulle helt klart vilja åka dit någon mer gång, kanske när det är sommar eller vår! :)

<3

Skruvat träd, eller vad säger ni? ;)

Det blev att ta en rast med en varm mugg te! Mums!


Vi åkte till ett utkikstorn, och såhär var utsikten! :)

På lördagen så åkte vi mesta dels bil. Först till Idre för att titta på renar, men dom ville inte visa sig så vi åkte till skyttegravarna, som var riktigt tuffa att se, men jag mitt nöt tog ju inte kort på dom! Hur som så skulle vi åka vidare till Leo, som är Örjans pappa och bor ute i ingen stans. På vägen dit rymde Kiwa.. Men hon kom tillbaka när vi var påväg hem ca två timmar senare.

Väl använd kortlek eller vadå? ;)


På vägen till detta vattenfall så släppte vi ut Biffen så att han sprang före bilen, och jag säger då det snacka om snabb och uthållig hund :O Först sprang han i 30, saktade ner till 25 och helt plötsligt ökar han till 40 och springer av vägen. Jo nu har han fått syn på tre renar som finns i skogen. Så där försvann den vovven, men kom som tur tillbaka SPRINGANDES efter 10 min då han hade tappat spåret av renarna.

En utmattad Kiwa efter en lång springtur i skogen.

Och så får det sluta med en bild på Patrik på vägen hem till "Sverige" ;)

Kommentarer
Postat av: bella

sv: ååh jag kan tänka mig det! snacka om mysiga! :')

2009-10-27 @ 11:36:40
URL: http://isabellebjorkhage.blogg.se/
Postat av: bella

sv: yes, på fredag bär det av! :D

jag ska plugga för det mesta. men visst kan vi ses på coffehouse :) när isf? <3

2009-10-27 @ 13:11:48
URL: http://isabellebjorkhage.blogg.se/
Postat av: jaakkola

SNÖ :O jag vill med ha snö :O NU!

2009-10-27 @ 16:45:33
URL: http://zaidvor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback