Ny möblerat

Då var det ny möblerat då! Det tog ett bra tag, för precis när jag började märkte jag att det blev som en labyrint för att kunna flytta allt till dess nya plats ^.- Men nu äntligen är det klart! Tog lite extra lång tid pga att jag dammade fyllor och plockade iordning i lådorna också :) Hittade en massa spännande saker faktiskt ^^

Här under ser ni hur det blev iallafall.. Det ser rätt tomt ut på nedersta bilden, men det är nog pga att jag inte har någonting på väggarna. + att jag har städat undan allt smått som låg framme. Men men, jag är nöjd och det är väl iallafall huvudsaken!


Före



Efter

Nu ska jag göra någonting att äta, kanske lite pannkakor att mumsa på i min ensamhet? Jah det får det bli, det går ju så snabbt, det är enkelt och det är helt klart gott :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback