Har fått mycket gjort idag

Idag har jag varit duktig och gått upp tidigt, tagit mig till banken klockan 10 och fixat internetdosa och visakort. Efter det väntade jag på att Tösen (Linnea) skulle komma ner på stan så att vi kunde ta en fika, myspys. Där efter gick vi runt lite på stan för att leta lite grejs som jag ska ha med mig till Trollhättan imorgon. Sedan drog vi oss tillbaka hem. Väl hemma så började jag slå in paket, fick ett sms av min älskling att han har fått jobb och nu sitter jag här och väntar på att min mor ska komma hem och färga min utväxt. Men innan dess funderar jag på att köra lite WiiFit som jag och syrran fick i julklapp! Måste säga att det ärligt talat funkar. Testade att rocka rockring i en minut i förrgår, JAG HAR FORTFARANDE TRÄNINGSVÄRK!


Kommentarer
Postat av: Rasmus-YOUR LOVE

hehe :) jobbilijobbarn

2010-12-28 @ 14:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback