Äntligen 18!

Måste säga att jag är usel på att uppdatera här! Men i alla fall, i tisdags (21 december) så fyllde jag äntligen 18år! Jag hade en super bra dag som började med en skoldag som bestod av lärarmiddag med massa julsång och skoj! =) Sen var det bara att ta sig hem där det var dags att förbereda fika med mera. Vid fem kom det gäster och vid åtta så var det tomt här hemma ^.-

Den vanligaste frågan som man brukar få när man fyller är "Har du fått något kul?", mitt svar "Självklart!". Det jag har fått är:
- En stor väska
- Nagellack
- En weekend med mor min då jag bestämmer var och när!
- Prestenkort på Åhléns
- Uv-filter
- Reflexskärm (med svart/vit/guld/silver yta)
- Pengar
- Skinnjacka
- Hjärtformade muffinsformar i sillikon
- Stora koppar med tallrik under och fat man lägger tepåsen på
- En valfri fotokurs på två timmar med Emelie Ohlsson
- Parfym
- En stor o mysig filt
- GODIS!
- En Rasmus som kom och plingade på dörren

För övrigt, denna födelsedag var inte som alla andra, vet du varför? Jo, första gången på 10 år så är pappa, mamma, syster och jag samlade och firar en födelsedag och jag kan inte säga annat än att det kändes skönt!

Till sist TACK till ALLA som grattade mig och tack för alla underbara presenter! =)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

vem tusan fick du presentkort från åhlens ifrån? Och stora koppar? och parfym? och nagellack??? Missade jag nåt i tisdags eller? :O

2010-12-24 @ 07:54:09
URL: http://ceciliadahlfors.blogg.se/
Postat av: bella

ååh, förstår att det måste ha varit underbart skönt att ha alla samlade sådär.

älskar dig lyckogumman <3

2010-12-24 @ 09:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback