Världens underbaraste kille!

Varför? Jo jag satt och pluggade (som vanligt) vid köksbordet idag och helt plötsligt ringer det på dörren. Fattade inte vem det var, men när jag öppnar så står av min förvåning Fredrik där (Rasmus kompis som jag aldrig träffat men på något sätt så kände jag igenom honom ändå) Såklart slår tanken mig direkt att Rasmus står och gömmer sig bakom dörren, vilket var 110% rätt! Seriöst, jag blev knäsvag, mina ben bara skakade och jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Älskar honom!


Bild från i somras.

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv: Haha jag vet! :D Det är sjukt hur efterblivna alla andra är. Men man har ju i alla fall turen att kunna "se ner på" människor haha :D

Jag är 16år.

2010-12-02 @ 07:15:38
URL: http://juliawiktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback