Det där blev väl i alla fall lite fel.

Min helg har, väldigt kortfattat, sett ut såhär.
Fredag:
- Tacos med mamma.
- Myskväll hos Linnea, med Ice Age och mycket snack och skratt som alltid! :D

Lördag:
- Tog en fika på stan med mamma, hennes vännina Elin och hennes barn Josefine och Isak.
- Storhandlade på willys.
- Ännu en kväll med tacos.

Söndag:
- Upp tidigt för att kolla när Josefine spelade en basketmatch. Riktigt duktig var hon. :)
- Åkte ut till mormor och morfar för att ta en fika.
- In till stan och vid tre blev det ännu en basketmatch, men denna gång var det KIF (cissis gamla lag) som spelade. riktigt spännande kan jag då lugnt säga!!!
- Det SKULLE ha blivit tacos denna kväll med, men min kväll blev ruskigt tidig pga att det blev tjafs och jag gick och la mig redan klockan sex på kvällen! Så det blev mer än 12 timmars sömn natten till idag (måndag)!

Helgens bästa är då helt klart när en snubbe på stan trodde att jag var mamma till Elins lilla Isak! Haha. Lite komiskt tycker jag allt. Men allvarligt då, ser jag ut att vara mamma!? ^^


Inte det lättaste att ta en skarp bild när motivet flyttar på sig stup i kvarten! ;)

Kommentarer
Postat av: c e c i l i a

Sara, klockan var inte ens sex! hon var halv sex och du får skylla dig själv.

2010-02-09 @ 09:41:38
URL: http://ceciliadahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback