Det var mig en överraskining!

Jahapp, planen på att läsa svenska gick ju inte så bra. Jag somnade efter första sidan! Och sen dess har jag sovit, men vaknade av att mamma ringde för några minuter sedan. Hur som helst, får se om jag kan somna om igen. Ska väl vara lite social med mamsen som precis kom hem i alla fall. Sen ska jag se om jag kan somna, annars får det bli en film!

Jag måste också lägga till att KG var på besök på våran skola idag av någon anledning! *happyface* För er som inte vet vem det är så gick han i min klass under ettan, men bytte till någonting annat när vi började tvåan. Hur som så har jag inte sett honom sen dess, så det var kul att se honom igen! :) Tänkte bara säga det! ^.-

ps. Jag märkte nyss att jag hade ett blåmärke mitt på knät! Vart tusan kommer det ifrån? :O




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback