FINALLY!


Äntligen är denna jävla skolvecka slut!
Den har gått hemskt långsamt och har varit hur jobbig som helst! Jag hade nämligen kursprov i Biologi B i onsdags och efter det var jag helt hjärntvättad! Jag satt bara o stirrade hela dagen, så jag kunde inte plugga till religionsprovet som jag hade idag. Med andra ord fick jag råplugga igår. Men nu är allt över och jag har ett långt o härligt lov framför mig! Dock har jag nästan alla skolböcker hemma, så detta lov kommer bestå av en hel del plugg......... MEN INTE IDAG! För om bara någon timme så ska jag dra till Rebecca på klassfest och sedan bär det av till Statt där POS ännu en gång har fixat party för oss studenter/ungdomar! Kommer bli galet kul, men nu ska jag kila o fixa lite, tjing!

Kommentarer
Postat av: jenny

Svar: ja den är underbar bra. Jag tänker på när pappa alltid satt hos mamma dag in och dag ut. Så nu inser jag att det var äkta kärlek även fast han inte var den snällaste.

2011-04-15 @ 20:38:32
URL: http://zaidvor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback