STUDENTKRYSSNING!

Säger bara det. FYFAN SÅ KUL JAG HADE! Det var buffé med massa gott att äta o dricka, det var TaxFree, det var dricka, snack, skratt, sång, byte av strumpbyxor (två gånger! slutade med att jag gick utan!^^) speeddating och självklart sjukt mycket dans med massa härliga människor! Tänkte inte säga så mycket mer, så slänger upp lite bilder istället!

ps1. speeddatingen var på skoj. Var inte ute efter att hitta någon, var mest för att prova på och det var hur kul som helst! Så om ni får chansen att testa det någon gång, GÖR DET!

ps2. Tjooah till om du vill att jag sak ta bort någon bild som du är med på!


Nu får det räcka! Jag hade i alla fall sjukt kul, jag träffade massa nytt och gammalt folk, jag var glad och levde verkligen i nuet! En lyckad resa var det och den har fått mig ännu mer taggad till studenten! (Endast 67 dagar kvar nu!)

Kommentarer
Postat av: linnea johansson

sv: NÄSTA KRYSSNING? :O :O när är den? ;) alla bilder vill jag nog inte vara med på! hahaha!

hade inte hjälp om vi haft täckning för jag hade inte mobilen på mig, hihihihi!

2011-04-06 @ 18:01:31
URL: http://jolinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback