Vädret är underbart!

Som sagt hade jag körlektion idag. Gick som vanligt framåt! Och när jag var klar så fick jag strosa runt en stund på stan själv innan Cissi kom. Då träffade jag på Edwin vilket var väldigt trevligt då det var väldigt länge sedan man såg honom! Jag fick även se den lilla pysen. Ohoo vad söt han var! Vill också ha en liten småtting, men det blir nog inte förens om några år!

Hur som, Cissi och jag hittade i alla fall allt vi skulle ha, sedan drog hon sig hemåt och då tog jag och Linnea årets första mjukglass i solen! Riktigt gott och skönt var det! Runt två var jag hemma igen och då slängde jag på mig bikinin och la mig ute på ballkongen och solade någon timme! Nu är jag här och resten av kvällen så ska jag ta det lugnt och kanske plugga lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback