De två senaste dygnen...

... har varit, helt klart, de värsta dygnen i mitt liv! Och de som vet, jah det kan förstå mig! Dock vill jag inte prata om det, speciellt inte nu när jag faktiskt mår bra efter miljoner tårar och skrik. För just precis nu kan jag tänka klart, och jag tänker positivt (jag mår till och med bra i min kropp, har nämligen gått under en viss vikt som det var år sedan jag hade!). Jag tänker inte på det värsta som kan hända, utan det underbara jag kan få ut av det. Men det tänker jag inte dela med mig av, mohahaha. Sara goes badgirl! ;) Hur som helst, det glada jag är ärligt talat tillbaka, det kan dock vända, men livet är en bergodalbana, och jag sitter med världens fetaste och stoltaste leende längst fram! *cashing*

En sån där dag jag vill uppleva igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback