En fin helg...

... med en underbar människa!
Denna helg har jag spenderat med min älskling. Måste ärligt talat säga att det är en av de mysigaste helgerna på länge, och jag saknar honom redan! Men får träffa honom om bara några dagar, vilket blir sista gången jag ser honom på ca en månad... Hur ska det gå?

Hur som helst, denna helg har bestått av massor av mys, bak, promenad, film osv. Tänkte bjussa på lite bilder från i lördags då vi bakade chokladmuffins i mina hjärtformade sillikonformar (som jag fick av Sonny när jag fyllde) samt när vi gick en promenad i det fina solskenet!


Kommentarer
Postat av: Rasmus:)

En riktigt bra helg! men nästa blir ännu bättre(: love ya<3

2011-02-14 @ 09:21:57
URL: http://beundrarhenne.blogg.se/
Postat av: Syster

Vet inte om forra kommentaren kom fram, men fasen vad mycket sno, trodde att det hade borjat go mot voren hemma! Kenns faktiskt ganska bra att vara her nu, trots att jag har fott hemlengtan. Men ner jag ser dessa bilder er jag glad att sonny och jag er her po fina vita sandstrender och ser ut over bloa fina hav! puss po er der hemma.

2011-02-14 @ 15:04:54
Postat av: linnea johansson

sv: ja det får vi hoppas på :D ska inte sova bort hela dagen så solen hinner försvinna bara, hihiih ;D <3

2011-02-20 @ 18:12:39
URL: http://jolinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback