Hallå igen!

Inläggen blir bara glesare och glesare, men tänkte slänga in ett inlägg idag BARA FÖR ATT idag kom STUDENMÖSSORNA!!! Iiihiii, Sara goes happyface! Och på fredag är det student kick-off, vilket innebär PAAAARTY! Man börjar verkligen känna att stundenten är påväg!

Och på tal om student kick-off så ska jag faktiskt ta och provsmaka/testa lite av mitt partykit som jag fick av tjejerna! En hel mysig födelsedagspresent som jag  ännu en gång tackar för!

 

Stortglas (om glaset är tomt ÄR DU FULL), två shotglas ("ENERGY BOOST", "ångra sig kan man göra imorgon"), två cider, två partysmällare, toffsar, popcorn, öppnare (sågformat), drinkmix MELON, ansiktsmask, sugrör, kondom, mini sprayflaska och såklart BAKISTABLETTER! Dom har verkligen tänkt på allt! ;)

Kommentarer
Postat av: linnea johansson

vi vill ha en recension sen om bakistabletterna var bra :D

2011-02-02 @ 22:31:10
URL: http://jolinnea.blogg.se/
Postat av: Syster

Vilken rolig present! När fick du det?

2011-02-04 @ 04:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback