Lev med det . . .

Redan i torsdags började mitt sportlov, dels för att jag ville träffa min älskade Rasmus innan han skulle åka iväg för intensivkurs för körkortet, men också för att fira hans lillebrors 18årsdag.... som jag kommer lägga upp lite bilder ifrån. Och som också är de enda bilderna jag har ifrån Trollhättan denna gång, tyvärr! Märkte att batteriet hade tagit slut dagen efter och självklart hade jag tagit med mig mitt extra batteri, men är det laddat? NEJ! Och detta är första gången som jag inte hade med mig batteriladdaren! Kan säga att min fredag inte var den bäst, allt gick fel på något vis... Antar att lakritsshortarna på lipz inte riktigt är till för mig!

Hur som helst, Jespers födelsedag var riktigt kul! Lyckades ännu en gång vara på en fest med bara killar, haha. Men det var riktigt skoj, blev lite vattenfall, poser, ölspel, vattenpipa och massa godis och snacks, yummie! Och på lipz var det champange, dans, snack och lite shots (för min del)! Kvällen slutade vid tre tiden då jag sov riktigt gott i min älsklings famn.

Resten av helgen var helt okej. Kunde ha varit bättre. Kunde också ha varit ett mycket bättre slut. Men... man kan inte alltid få som man vill och ibland sker saker som man inte tänkt heller. Man får helt enkelt leva med det.

Tänkte också lägga till att idag (söndag) så tog jag en promenix med tösen min i det fina vädret! Det var hel mys och om det är lika fint väder imorgon så kommer det bli en repris, fast denna gång blir det nog med varmchoklad och macka vid djulö, yummie! Men nu ska jag snart kila i sängs. Trots att jag är ledig imorgon så har jag rätten till att lägga mig tidigt! ;) Men innan dess, några utav bilderna från i torsdags!


Av ca 200 bilder tog jag ut dessa. Var lite svårt att hitta bilder där Fredrik INTE var med på, haha! Skulle se konstigt ut om jag bara la ut en massa bilder på honom, men är man linslus så är man! Så ni för nöja er med dessa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback