Sista dagen på sportlovet.

Kan ju inte säga att det är mitt bästa lov direkt. Man brukar vilja ha världens sovmorgon, men icke! Inte detta lov. Jag har vaknat vid halv sju, somnat om och sedan vaknat vid sju igen och kan inte somna om, varje dag! Skulle kunna ha fått hur mycket som helst gjort under alla dessa morgontimmar. Kunde till exempelt ha checkat av en hel del läxor, men nej. Och nu sitter jag här sista dagen och har smått panik då jag inte kan koncentrera mig på grund av huvudvärken som nyligen har kommit fram. Tycker inte om det! Vill få bort huvudvärken, vill få bort läxorna, tankarna, drömmarna, allt ont, alla problem..... Vill inte ha det såhär. Jag vill att det ska vara som förut! Jag vill ha det bra igen.


Mitt liv är en bergodalbana utan dess like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback