Student-kick-off!

Kvällen började lite oroligt då varken jag och Sara visste vart vi skulle ta vägen innan Safiren. Men det löste sig då jag fick ett sprudlande glatt samtal av Hanna som sa att det var okej att vi kom till Josse, wiihoo! Där blev det skratt, snack, shots och självklart dans!
Vid elva började vi dansa oss bort mot Safiren med partyhumöret i högsta hugg! Väl inne så fortsatte dansandet fram till TVÅ! Tror nästan inte att vi vilade så värst mycket, vilket jag fick sota för när jag väl slutade dansa. Hade på mig ett par skor som var en aningen för små längst fram, och mina tår.. Nej fyfan.. Det gick INTE att gå! Så förlåt för mitt klagande den senare timmen på stan, haha.
Hur som helst, kvällen var helt underbart skoj och träffade en hel del folk, dansade och hade kul hela tiden. Så tack till alla som var närvarande och gjorde den här kvällen lyckad! Och ett speciellt tack till Project of Sound som hade fixat allt, DET GJORDE NI BRA KILLAR! (bilder från kvällen finns här!)


En gammal bild med många minnen.

Kommentarer
Postat av: linnea johansson

Sv: tack, synd att kvalitén var så dålig bara!

Tack för igår sara, och tack för att ni följde med mig o äta <3

2011-02-05 @ 20:49:46
URL: http://jolinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback