I min brevlåda igår!

Fredagen förra veckan så tog jag mig an att framkalla 50 kort från FujiDirekts hemsida. Hade nämligen 50 bilder gratis, så behövde endast betala 29kr i frakt! Det blev alltså riktigt billigt och bra. Hur som helst dessa bilder damp ner i min brevlåda igår! Wihii, nu ska jag bara skaffa mig ett album som jag kan sätta in dom i.



ps. För att vara första gången jag framkallar bilder därifrån så var resultatet helt okej. DOCK så blev bilderna mörkare än vad de egentligen vara, men det kan man ju tänka på till nästa gång så att man ljusar ner dom en aning. Men annars så var det perfa, det var enkelt att ladda upp och skicka iväg beställningen, snabb leverans och helt okej reslutat! 3 av 5 toast (på grund av den mörka färgen.)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback