We built this city

Idag var det en riktigt kort skoldag för min del. Man bar sig hemåt där det förekom plugg och avsked av systern min som just nu är påväg att gå ombord på ett plan till Thailand (avis!)! Vid klockan tre så hörde Bella av sig, vi tog oss en sväng till banken med Ida och sedan strosade vi runt lite på stan och inhandlade lite smått och gott.

Nu sitter jag hemma och har tankarna på att sätta igång en av Nicholas Sparks filmer... Vilket jag troligtvis kommer göra, frågan är bara vilken av dom..!?


Bild från förra årets första dopp! Såååå Bella, är det dags snart igen eller? ;)

Kommentarer
Postat av: linnea johansson

sv: den är jättesöt :D men tror inte det blir min studentklänning då det står på hemsidan att den är creme o har en mindre snygg dragkedja i ryggen.. fast den ser typ perfekt ut på bilden ju :P

2011-01-14 @ 08:49:22
URL: http://jolinnea.blogg.se/
Postat av: bella

JA klart det är dags!!! VI MÅSTE SLÅ FÖRRA ÅRET! <3

2011-01-14 @ 09:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback