Nu börjas det!

Första teorilektionen avklarad och första körlektionen bokad! Så på onsdag nästa vecka klockan 07.30 så kommer jag sitta i en bil med Batu för att köra lite brumbrum! Lite osmart att välja en väldigt tidig tid när det är första gången. Men det kommer nog gå finfint! För nu börjar det verkligen. Mitt mål är att försöka få körkort innan studenten och förhoppningsvis så får jag ihop det! Bara att köra!


För övrigt. Denna vecka har jag fullt upp så kommer inte kunna uppdatera så mycket. Har nämligen teorilektioner från 16.30 till 18.00 varje dag fram till torsdag. Och efter de lektionerna så måste jag plugga massa kemi eftersom att jag har prov i det på torsdag. På torsdag så ska jag också träffa Keso! På fredagen så är jag hembjuden till min lilla lyckogumma på födelsedagsmiddag o efter det blir det HARRYS! På lördagsmorgonen bär det av till en väldigt älskad person i Trollhättan där det väntar massa spännande och minnesvärda saker. Sedan åker jag hem på måndagmorgonen så att jag är hemma lagom till att skolan börjar! Jah. Det är väl så det kommer se ut. Så nu vet ni!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Sara om du ska klara av körkortet innan studenten måste du boka in alla lektioner direkt! Annars får du vänta en vecka mellan alla och då hinner du inte. Så gå dit o boka in fler! Väntetiden för att köra upp brukar ligga på en månad ungefär.

2011-03-22 @ 09:40:20
URL: http://ceciliadahlfors.blogg.se/
Postat av: Rasmus:)

Löve you!

2011-03-22 @ 12:44:26
URL: http://beundrarhenne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback