Fredagen den trettonde

I fredags var det fredag den trettonde och då tyckte klassen att det skulle vara perfekt att ha en skräckkväll ute i skogen! Så det blev att ta sig ut till Petra där det väntade skräckfilm och sjukt mycket snacks. Ärligt talat, man skulle ta med sig eget godis och så, och jag tror nästan varenda männsika tog med sig en chipspåse! Har aldrig varit med om så mycket chips på ett och samma ställe! (förutom i affärerna)

Hur som helst, det var riktigt kul! Innan vi började tränga ihop oss framför tv:n så fick vi en liten rundvandring på gården, vi plockade ägg, vi eller snarare jag insåg att NV3A aldrig har sett höns förut, vi gungade och snackade! Sedan bar vi oss inåt där vi kollade på två skräckisar. Tror jag klämde sönder Rebecca under den första och såg kanske hälften av den andra filmen! Usch jag hatar skräck, dock måste man offra sig ibland. Slutade i alla fall med att jag kom hem vid ett, halv två och somnade med lampan tänd framför Mulan, haha! Är man lättskrämd så är man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback