Ny blogg..

Som ni säkert märkt har jag inte uppdaterat så mycket här. Anledning till detta är delvis för att jag inte har haft någon lust, men också för att jag har skaffat en ny blogg tillsammans med Rasmus. På denna blogg kommer både jag och Rasmus att ladda upp bilder i syfte att kunna se våran utveckling i foto (eller det gäller i alla fall mig!) Ni kommer även här kunna följa mig under den tiden jag är i Norge.

Hur som helst kommer den här bloggen att finnas kvar, men jag kommer inte att uppdatera någonting på den så som det ser ut nu.

Och bara ett litet tillägg, den nya bloggen är inte klar och det finns inte allt för många inlägg där, men som sagt är den ny och inom snar framtid kommer header och allt finnas uppe!

Klicka på bilden för att komma till den nya bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback