<3

Idag har jag varit med mitt hjärtegull, Jaakkola! :*
Det var riktigt länge sen jag var med henne själv :O
Det var mys att träffa henne :) Vi gjorde inte så mycke, pratade mest,
och lekte med "percingar" ^^ Men jag tappade halva min :O Så fick krypa runt på golvet och leta efter den, men det blev inget lyckat resultat av det.

Sen skulle min familj ha myskväll. Så hon var tvungen att gå :\
Hade en mys måltid med familj. Mamma visade oss hur hon ville ha köket,
det skulle bli skit snyggt faktiskt :D Och stort! 

Men ah... Har hon i magen nu. Åt förmodligen för fort smart som jag är . Usch!
Och nu har man panik också :O Imorgon kväll klockan sex ska jag till dojon och snacka om uppvsningen som karaten ska ha någon lördag. Och JAG ska va med! :S Gaah, panik! Jag kommer typ dö av nevositet :S
Det blir även någon slags träning imorgon, snacka om att jag kommer dö, har inte tränat någonting i sommar! Mest pga att jag blev ormbiten. Aja. ska typ lägga mig nu (:

/ s , som i sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback