31 juli 2008



Idag blev det en sväng till jönköping med en massa shopping ^^ 
Och en massa myyyys med hela familjen :D <3
det som köptes var,
- fyra linnen
- ett par skor + skosnören
- en tunika
- ett par badshorts
- en pösig t-shirt
- underkläder
- toffsar + spännen
- knä jeans 


Sen blev det också en tripp till söderköping för att äta glass..
Gott.. Jag åt Bora Bora. Visst den var god, men alldeles för söt för min del! 

På kvällen när jag kom hem åkte jag till Bella! :D Det blev lite filmkväll med henne och Edwin :) Det blev typ TVÅ skräck :O Gaah, vad jag hatar skräckfilmer! x) 
Så när jag kom hem satte jag igång en NORMAL film, la mig i sängen med lampan tänd och somnade xD Men sov oroligt iallafall, skulle ha vart lättare om jag hade haft någons närhet.
Och det har jag faktiskt tänkt på. Varför sover man bättre om man har någon breve sig? Man behäver inte va precis intill, men lixom två meter ifrån eller precis på andra sidan väggen. Mjo, jag sover iallafall bättre då. Det blir som en tryghet, man vet att den ligger där borta och om någonting händer kan den hjälpa en. Eller någe sånt. Aja....

/ s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback