helgen

Jahapp. Här har man varit med om mycke. I fredags blev det en tripp till akuten för att kolla min tå. Och vad händer. Jo det blev till att operera. Det gick finfint. Fast fick lite värk i tån, + att det blev inget ut med tjejerna på kvällen :( Det får bli en annan gång då jag kan gå :) <3
 
Iallafall på lördag blev det tidig morgon och bort till Oxelösund där vi skulle med Bosse i segelbåten till någon ö. Det var en träffa där iallafall med en massa andra båt-människor ^^ Och våra "grannar" hade en super fin hund som hette Mosse. Han tyckte om mina händer, för han bet i dom hela tiden. han var bara elva månader så han var lekfull och hur mjuk och söt som helst :D Åhhw, vill ockås ha hund, men är allergisk :(
På kvällen var det egen grillning, sen blev det brasa, gitarr + dragspel och allsång ^^ Haha det var SUPER skoj! :D Det blev säng tidigt, och upp tidigt. Frukost inne i båten. För det var tyvärr ganska så kyligt ute fortfarande fast att solen sken otroligt mycke,
Efter frukost och ihop plockning så blev det färd hemåt, solade lite, men gick in i båten och somnade de sista 45 minutrarna :) Kommer hem till fastlandet och det bär av hemåt. Men först ett stopp vid McDonald's för att äta. Sitter ute och rätt som det var sticker det till som fan på benet och det börjar svida som in i hell! Jo gissa vad!? Jag blev getingstucken!!!! Fan, blev chockad och rädd. För jag har aldirg blivit stucken av en geting, och när jag reagerade som jag gjorde på ormbettet var jag orolig för att det skulle hända samma sak igen typ... Så ah.. Men det blev lugnt, ingenting hände, blev bara lite svullen vid bettet, och nu ser det normalt ut :) Tur nog!
 
Okej det var denna helg. Har varit med om mycke tycker jag. Inte bara helgen utan sommaren också. Ormbett, operation, getingstucken.... Jah det är inte ofta men får va med om det i livet överhuvetaget. Så ah, jag har varit med om mycke på en väldigt kort tid! ^^ 
 
Men morgon dagen nu då.! Sommorgon till klockan 12.15. Då ska jag vara i resecentrum där resten av min klass är. Sen blir det buss till Julita där vi ska sova över en natt :D Ska bli skoj. Men kommer inte kunna göra allt för mycke. Min tå ni vet :\ Men ska iallafall tvinga på mig ett par skor imorgon, det det kommer bli vet jag inte xD Vill inte dras med kryckorna borta i Julita iallafall. Men jag överlever, lite smärta får man tåla tycker jag ;D 
Men ska dra mig till sängs nu. Packar det sista imrogon bitti :)
Bilder kommer förmodligen upp på min bdb, kolla den vettja :D 
 
slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback